CE CONTINE DOSARUL SALARIATULUI DE LA ANGAJARE PANA LA INCETAREA ACTIVITATII

Font Size » Large | Small


Intocmirea unui dosar de personal a devenit din ce in ce mai complicata. Angajatorii sunt sfatuiti sa externalizeze serviciile de resurse umane si salarizare pentru a fi incredintati ca astfel vor avea dosarele de personal intocmite corect.  Iata ce ar trebui sa contina un dosar de personal de la angajare pana la incetarea activitatii.

1. Situatia locurilor de munca vacante care se depune cu o zi inainte angajarii la ghiseul agentiei de somaj.

2. Cerere de angajare cu  aprobarile angajatorului in care se va trece

– perioada determnnata sau nedeterminata

– functia de baza sau cumul de functii

– data inceperii activitatii

– numarul de ore/zi

– denumirea functiei

– salariul de incadrare

3. Contractul individual de munca incheiat cu minim o zi lucratoare inainte de inceperea activitatii dar in aceeasi zi sau dupa data transmiterii situatiei locurilor de munca vacante

4. Minuta de informare prealabila conform articolului 17 din Codul Muncii

5. Copie B.I/ C.I.

6. Copie acte de studii

7. Copie certificat casatorie / hotarare de divort

8. Copie certificat nastere/ copie certificate nastere copii

9. Declaratie cu persoanele aflate in intretinere, pentru calculul deducerii personale

10. Declaratie in care va specifica la ce Casa de Sanatate este arondat

10. Certificat medical sau adeverinta medicala de la medicul de familie, care constata faptul ca cel in cauza este apt pentru prestarea acelei munci.

11. Pentru unele posturi este necesar si cazierul judiciar

12. Programarea concediilor pentru anul in curs

13. Declaratie protectia muncii cu descrierea traseului pana la locul de munca

14. Analize medicale de adus inainte de angajare – Dosar Verde. Se completeaza de catre angajator si ramane la cabinetul medical de medicina muncii care elibereaza fisa de aptitudini in doua exemplare (unul alb si unul verde)  dintre care un exemplar ramane la dosarul de personal. Fara fisa de aptitudini angajatorul nu are voie sa primeasca salariatul la munca. In caz contrar contractul este nul.

15. Fisa de protectia muncii

16. Fisa PSI ( prevenirea si stingerea incendiilor)

17. Evaluare SSM ( sanatate si securitate in munca)

18. Regulament de ordine interioara, datat si semnat

19. Fisa postului semnata

20. Minute de informare prealabile oricarui act aditional de modificare a contractului individual de munca

21. Acte aditionale pentru majorari salariale, schimbare de functie, durata de functionare si alte prevederi contractuale

22. Decizia de incetare a activitatii

23. Adeverinta de vechime semnata si datata si de catre salariatul care a incetat activitatea, nu numai de catre reprezentantul legal al societatii care in afara de semnatura va aplica si stampila societatii.

 

 

Lasă un răspuns