CUM EVITAM DUBLAREA CONTRACTELOR IN REVISAL

Font Size » Large | Small


Sigur vi s-a intamplat, dragi profesionisti contabili  si angajatori sa constatati urmare a unor controale ITM ca salariatii sau unele contracte in REVISAL s-au dublat. Iata situatiile in care acest lucru se intampla si solutia oferita de echipa TeamNet

Pentru evitarea dublarii contractului, regulile transmise Inspectoratelor Teritoriale de Munca de catre echipa TeamNet  sunt urmatoarele:

1. In cazul transferului de la un contabil la altul este necesar sa se transmita si unn export de REVISAL si acesta sa fie importat de catre noul contabil cu ajutorul functiei IMPORT-EXPORT

2. In cazul transferului se vor introduce exact informatiile contractelor

3. Pentru contabilii sau angajatorii care folosesc functia „nonRevisal”, daca se modifica datele de identificare ale salariatilor si anume CNP-ul si numarul si data contractelor, urmatoarele informatii din registru trebuie completate

CNP Elementul va conţine codul numeric personal al salariatului dacă acesta are cetăţenie română sau alt identificator unic al persoanei în cazul în care salariatul are altă cetăţenie

CNPVechi Elementul va conţine un şir de caractere reprezentând valorile anterioare în cazul modificării elementului . Aceste valori sunt separate de delimitatorul “,”

NumarContract Elementul va conţine numărul de identificare atribuit contractului de către angajator

NumereContractVechi Elementul va conţine un şir de caractere reprezentând valorile anterioare în cazul corecţiei elementului . Aceste valori sunt separate de delimitatorul “,”

DataContract Elementul va conţine data încheierii valabile a contractul de muncă, prin semnarea de ambele părţi, conform înscrisului din acesta

DateContractVechi Elementul va conţine un şir de caractere reprezentând valorile anterioare în cazul corecţiei elemetului . Aceste valori sunt separate de delimitatorul “,”

In cazul nerespectarii procedurii de lucru in vigoare in rapoartele de analiza (Activitate Angajator/Activitate Salariat ) datele vor fi afisate eronat, totusi in cazul sesizarii erorilor respective de catre angajator contractele introduse gresit vor fi eliminate din raportarile statistice.

Pentru rezolvarea situatiilor privind datele eronate  sau dublate, Echipa Teamnet International Costomer Support va propune o procedura de lucru care va presupune implicarea angajatorului ,inspectoratelor teritoriale de munca si respectiv Inspectia Muncii.

Sursa informatii – http://www.itmteleorman.ro/ si www.cabinetexpert.ro

 

Lasă un răspuns